Kontakt z firmą Żyrafowo w Krakowie

Czy jesteś gotowy, aby dołączyć do naszej kreatywnej społeczności w Żyrafowo? Chcielibyśmy Cię poznać! Zapraszamy do kontaktu z nami, aby dowiedzieć się więcej o naszej ofercie i możliwościach, które oferujemy. Jesteśmy dostępni zarówno telefonicznie, jak i mailowo. Niezależnie od tego, czy masz pytania, chcesz zarezerwować miejsce na jednym z naszych wyjazdów, czy po prostu chcesz porozmawiać - czekamy na Ciebie.

Dane kontaktowe - Żyrafowo Kraków

 

Żyrafowo - taniec, rozwój, zabawa

ul. Balicka 18A (przy pętli tramwajowej Bronowice Nowe),
30-149 Kraków

Adres e-mail

E-mail

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Numer telefonu

Telefon

792 777 399

 

Godziny otwarcia

Godziny otwarcia

Pn - Pt: 17:00 - 21:00

 

Dane kontaktowe - Żyrafowo filia Gotkowice

 

Żyrafowo - taniec, rozwój, zabawa

Gotkowice 85
32-048 Jerzmanowice

Adres e-mail

E-mail

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Numer telefonu

Telefon

887 158 840

FAQ – Najczęściej zadawane pytania

1. Jak zapisać się na zajęcia i jak działa karnet?

Na zajęcia wchodzimy na podstawie karnetu, który można kupić w recepcji.
Karnet jest ważny 30 dni od dnia zakupu i obejmuje:

  • 4 wejścia (zajęcia raz w tygodniu) lub
  • 8 wejść (zajęcia dwa razy w tygodniu lub na dwóch różnych typach zajęć*).

*Przy karnecie 8-wejściowym nie trzeba chodzić na te same zajęcia dwa razy w tygodniu – można wybrać różne zajęcia (z wykluczeniem akrobatyki powietrznej), pod warunkiem, że uczestniczy w nich ta sama osoba.
Karnety są imienne – nie można ich przekazywać innej osobie.

 

2. Co w przypadku nieobecności na zajęciach?

Nieobecność należy zaznaczyć w aplikacji Sport BM przed rozpoczęciem zajęć.
Dzięki temu instruktor wie, ilu uczestników będzie obecnych i może odpowiednio przygotować zajęcia.
Jeśli w ciągu 30 dni od zakupu karnetu uczestnik nie wykorzysta wszystkich wejść (np. z 4 wejść skorzysta z 3), niewykorzystane zajęcia przepadają – nie zwracamy kosztów za niewykorzystane wejścia.

 

3. Jak można odrobić zajęcia?

Jeżeli zajęcia odbywają się dwa razy w tygodniu, a uczestnik uczęszcza tylko raz – może odrobić nieobecność w drugim terminie tych samych zajęć.
Jeżeli dane zajęcia odbywają się raz w tygodniu, nieobecność można odrobić na innych zajęciach w tej samej grupie wiekowej, po wcześniejszym kontakcie z recepcją i upewnieniu się, że w grupie jest wolne miejsce.
Ważne: odrabiać można tylko zajęcia w tej samej grupie wiekowej, z wyłączeniem zajęć na szarfach i kołach.

 

4. Jaki strój obowiązuje na zajęciach?

Najważniejsze, żeby było wygodnie i bezpiecznie.

  • Prosimy o strój sportowy: koszulka, legginsy lub dres.
  • Buty na zmianę z jasną, gumową podeszwą, która nie rysuje podłogi – to bardzo ważne!
  • Długie włosy powinny być spięte.

Na niektóre zajęcia obowiązuje specjalny strój np.:

  • Balet – baletki, body i spódniczka (stroje zamawiamy na recepcji).
  • Akrobatyka, gimnastyka powietrzna – zajęcia odbywają się bez butów.
  • High Heels – obowiązkowe są nakładki ochronne na obcasy, dostępne do zakupu w recepcji.

 

5. Czy można przyjść zobaczyć zajęcia dziecka?

Rozumiemy, że początki bywają stresujące – zarówno dla dziecka, jak i dla rodzica.
Podczas zajęć rodzic może zostać w poczekalni w pobliżu sali, tak aby dziecko wiedziało, że jest blisko i może w razie potrzeby wyjść.
Zajęcia odbywają się jednak bez udziału rodziców – na sali przebywają tylko dzieci i instruktor.

Rodzice mogą wejść na salę tylko w wyjątkowych momentach, jeśli zostaną zaproszeni przez prowadzącego.

Dbamy o to, by każde dziecko miało delikatne i spokojne wejście w nowe środowisko, ale też uczyło się samodzielności już od pierwszych zajęć.

 

6. Gdzie mogę znaleźć więcej informacji?

Wszystkie aktualne informacje, zmiany grafików i komunikaty publikujemy:

  • w aplikacji Sport BM,
  • na naszych social mediach i stronie internetowej,
  • lub można zapytać bezpośrednio w recepcji.

Formularz kontaktowy

Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane